Fertő-tó 2012

Idén a szokásosnál kissé nehezebben szerveződött össze a túra, de a lényeg, hogy elindultunk. Bence cseh barátnőjével Martinával Budapestről utazott le vonattal még szombat délután, Tomi, Szita Laci, Zsuzska, Leskó Pisti és Jani Vasvárról érkeztek autóval Nagycenkre, én pedig Csornáról tekertem bringával a Fertő-tó irányába vasárnap hajnalban. Végül a szokásosnál kicsit később a fertőmeggyesi határnál állt össsze a 8 fős tókerülő csapat.

Hungary ausztria

Fertő-tó körüli bringatúra

Nagy vidáman indultunk útnak a hőségben, a szokásos helyeken pihentünk, s rengeteget frissítettünk. Negyed 3-körül értük el Podersdorfot, ahol nem maradhatott ki a strandolás sem. A felfrissülés után nekiveselkedtünk a Hanság végtelen egyeneseinek, s fél ötkor értük el Fertődöt. Innen szétvált csapatunk, a vasvári különítmény folytatta a kört Nagycenk felé, Bencéék bevárták Fertőszentmiklósnál a vonatot én pedig - levezetvén felesleges energiáimat - bringával vágtam neki a 85-ös főútnak, s egészen Győrig kerekeztem. Naplemente körül értem el a várost, majd vonatra szálltam, s Budapest felé vettem az irányt. Nagyon jó túra volt, köszönöm mindenkinek!

Tovább a túra saját oldalára